Van-e olyan, hogy fair partner?

Ma divat lett azt gondolni és mondani, hogy ebben a mai világban csak kapcsolatokkal, csak korrupcióval, csak a vezető vagy a döntéshozó lefizetésével lehet üzletet szerezni. Az is divatban van, hogy mindenki átver mindenkit, a szolgáltatók párkapcsolatai alkalmiak, az együttműködés csak az alapértékek listáján jelenik mg egy „brénsztorming” aktusban, de soha senki nem látta még életben. Az egy ügyfélcégnél bent lévő tanácsadó cégek nem ülnek le egyeztetni, legalábbis nekem még sose sikerült elérni, hogy korábbi versenytársaimmal, akikkel a sors egy vállalat fejlesztésébe sodort minket, leüljünk, és szakmai alapon megbeszéljük, hogy legyen jobb az ügyfélnek. Naiv vagyok? Naná, hogy az! Gyártottam is ez idáig ehhez az ideológiát rendesen. Nem baj, ha lúzer vagyok, de legalább szépen tudok nem nyerni. Nem tartozom semmilyen szakmai körbe, hiszen nem ismernek, én se ismerek senkit, nincs időm eljárni szakmai találkozókra, konferenciára, mert vagy tréningen vagyok (legtöbbször még vidéken is), a céget viszem, vagy a családommal vagyok délután 5-től, mert szerintem ez így normális.

 

És akkor kiderül a nap! Mert kiderül, hogy nem vagyok egyedül. Sikerült „ebben a mai világban” találnom olyan partnereket kik ugyanazzal küzdenek, mint én, kiket ugyanaz frusztrál ebben a tréning-és tanácsadó iparban, min engem, akik szeretnének a családjukkal lenni délutánonként, és akik tisztességese szeretnének dolgozni és pénzt keresni. Nagy érzés, hogy nem vagyok egyedül. Igenis van olyan, hogy fair partner, akivel kölcsönösen tiszteljük a másik tudását, ha ígéri az anyagot, küldi, ha nem, akkor jelzi, hogy miért nem és mikor. Van olyan, akikkel tudunk egymásnak üzleti tanácsot is adni, mert nem féltékenykedünk a másikéra, aki nem nyúlja le a szellemi terméket, hanem odaírja, hogy tőlünk van a cucc anélkül, hogy kérnem kell rá, aki nem ad le tendert az én témámra, csak velem együtt, vagy egyeztet legalább, akikkel kölcsönösen lájkoljuk egymás gyerekét, erőfeszítéseit, üzleti oldalait, fényképét, őt magát.

 

Viki, Kata, Ildi, Marianna, Tea, Ildikó, Bea, Andi, Kriszti, köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://victum.blog.hu/api/trackback/id/tr43315761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
victum.blog.hu