Fókuszban az SSC: Szolgáltatónak születni kell?

Ahogy a képzéseken és az SSC szereplőkkel folytatott interjúk közben hallom, az egyik nagy dilemma, hogy fejleszthető-e egyáltalán az ügyfélközpontúság. Többek között ennek is utána járunk a kutatási programban, illetve május végén elindítunk egy hólabda akciót: megkérdezzük az SSC szektor jeles képviselőit, hogy mit gondolnak erről, és egyéb fontos SSC-specifikus dilemmáról.

Magam azt látom, hogy elsősorban a nyelvtudás a kiválasztási szempont, a második vagy akár a harmadik lehet az, hogy az illető mennyire lesz képes az ügyfelekkel történő nehéz és időnként stresszes, idegölő munkát éveken keresztül folyamatosan magas szinten ellátni. Ez egy velünk született képesség? Lehet tanulni? Ha igen, akkor látszik ez már előre egy jelöltön az állásinterjún, hogy fejleszthető lesz-e ezen a területen.

Én azt gondolom, hogy igen. Többek között ezt is lehet jól mérni, hiszen tudjuk, hogy az ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó attitűdök, készségek „hol laknak az agyban”, milyen feladatokkal, helyzetgyakorlatokkal lehet ezeket előcsalogatni.

Tovább anyagok az SSC (Shared Service Center) szektorral kapcsolatban a Victum oldalán

A bejegyzés trackback címe:

https://victum.blog.hu/api/trackback/id/tr654497501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Facebook oldaldoboz