A koronavírus járvány most mindenkit idegesít. Pánik, kapkodás a fel nem készült cégvezetők részéről, bizonytalan dolgozók... A 2008-as gazdasági válságra emlékeztet, ami szintén felkészületlenül érte a partnercégeinket. Mi akkor is mondtuk, hogy az egyik legjobb megoldás a költségek csökkentésére az otthon végezhető munka bevezetése, elterjesztése.A magyar munkakultúrából fakadóan azonban a bizalmatlanság, a jelenlét megfizetése a teljesítmény helyett és más egyéb ellenállási tényezők miatt azonban nem sikerült meggyőznünk a partnereinket, hogy újabb irodák bérlése, utazási költségek térítése helyett fektessenek inkább az otthon végezhető munka fejlesztésébe, azaz a távmunka a home office- nevezzük bárhogy -annak érdekében, hogy a bevételek csökkenését ellensúlyozni tudják.
Most ismét itt a lehetőség, hogy ezt meglépjék. Természetesen ez nem megy egyik napról a másikra. Szükséges hozzá a pontos munkakörök és az elvárt eredmény megfogalmazása, az online munkavégzés eszközeinek megtanulása és használata, a netmeeting, azaz az online megbeszélések hatékony levezetésének eszközei és még néhány dolog.
Azért sikereket is könyvelhetünk el. Akadt olyan partnerünk, aki hajlandó volt változtatni, és ezáltal hatékonyabbá tenni a mindennapi munkavégzést.
Ebben tudjuk Önöket segíteni. Online tanácsadás keretében néhány óra alatt megbeszéljük, megoldjuk az átállás alapvető kérdéseit.
Itt lehet érdeklődni tőlünk erről a lehetőségről: https://victum.hu/szolgaltatasok/hr-programok/csaladbarat-munkahely
24 órán belül jelentkezünk, és megtaláljuk az optimális megoldást!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.